Poradnia chirurgii ogólnej
Rejestracja do poradni odbywa się osobiście lub telefonicznie (pod numerami telefonów 91 32 67 424 lub 91 32 67 322):
- w godzinach 07:30 - 17:00
- dni powszednie w godzinach 07:30 - 17:00 (w okresie lipiec - sierpień)
- w soboty, niedziele, dni świąteczne w godzinach 09:00 - 17:00 (w okresie lipiec - sierpień)
Termin wizyty oraz godzina wyznaczana jest przez pracowników Rejestracji. Potwierdzenie rejestracji jest wysyłane do pacjenta w formie SMS.
W Poradni istnieje możliwość udzielenia odpłatnych porad zgodnie z obowiązującym cennikiem umieszczonym w górnym menu na stronie Szpitala.
Zespół medyczny tworzą:
- lek. med. Bartłomiej Gąska – specjalista chirurgii ogólnej
- lek. med. Tadeusz Wróblewski – specjalista chirurgii ogólnej
- lek. med. Tomasz Marek – specjalista chirurgii ogólnej
- lek. med. Mikołaj Król – specjalista chirurgii ogólnej
- lek. med. Michał Mazurek – specjalista chirurgii ogólnej
- lek. med. Anna Tymoszczuk-Chukwu – specjalista chirurgii ogólnej
- lek. med. Tariq Al-Amawi – specjalista chirurgii ogólnej i onkologicznej
- mgr pielęgniarstwa Dorota Minkwicz
Poradnia zajmuje się diagnostyką i leczeniem w ramach tzw. chirurgii ogólnej, przygotowując pacjentów do planowych zabiegów chirurgicznych oraz udziela konsultacji po leczeniu szpitalnym. Wykonywane są również:
- porady i konsultacje w zakresie chirurgii ogólnej,
- wycinanie zmian i guzków z diagnostyką histopatologiczną,
- nastawianie złamań,
- zakładanie i usuwanie opatrunków gipsowych,
- zaopatrywanie ran (szycie),
- zmiany opatrunków,
- opieka pooperacyjna,
- opieka pourazowa,
- konsultacje naczyniowe żylne,
- mammotomia,
- leczenie pooparzeniowe I i II°,
- biopsje cienkoigłowe,
- diagnostyka onkologiczna
Uwaga! Wymagane jest skierowanie od lekarza ubezpieczenia zdrowotnego.
Skierowanie powinno zawierać:
- pieczątkę jednostki kierującej,
- pieczątkę lekarza,
- imię i nazwisko pacjenta,
- pesel pacjenta,
- numer umowy z NFZ,
- kod choroby ICD10.
Brak skierowania może być powodem naliczenia opłaty za udzielone świadczenie.